tisdag 12 februari 2008

När man behöver lugnet som mest...

När man som mest behöver vara ifred för att plugga och ringa lite halvträliga samtal, då ska man självklart tvingas vara social med familjen. Har varit solo hemma i två veckor, utan någon större press på att plugga stenhårt en hel kväll eller ringa samtal som man verkligen inte vill att någon annan ska höra. Men när den dagen kommer, då ska självklart halva släkten komma över så man inte får en lugn stund eller chans att plugga och ringa.

Så nu sitter jag här, en minut över nio, med ett matteprov imorgon, och jag har inte pluggat ett jävla skit. Någon som sa IG imorgon? Jo, jag håller med. Usch, ska väl plugga någon timme nu så jag iaf kan någonting så det inte bli noll poäng som för Gustav ;)

Blir ingen rolig dag imorgon. Hela förmiddagen är det svenskaskrivning i aulan, sen är det lunch och sen matteprov. Blir nog en och annan diamant för att orka med dagen har jag en känsla av.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Vinho, I hope you enjoy. The address is http://vinho-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Wow, incredible weblog format! How long have you ever been running a blog for?

you made running a blog glance easy. The overall look of your
web site is fantastic, let alone the content!


My weblog - next page

Anonym sa...

Hello, I read your blogs like every week. Your story-telling style is
witty, keep up the good work!

Visit my webpage ... more