lördag 9 februari 2008

Bakfylleinlägg


Svensk Starköl, det är som Gustav säger "en riktig trotjänare". Är det någon som har blivit sviken av den? Trott sig få en bra fylla men istället gick allt åt helvete? Nej, precis. Dricker man den här ölen så får man garanterat en schysst kväll. Så enkelt är det!
Nu skulle man kunna tro att det här är ett fylleinlägg, vilket det till viss del är. Skrev det igår när folk hade gått, men misstänkte att det fanns ett och annat stavfel så jag struntade i att lägga ut det. Inte så överraskande hade jag också rätt, var två meningar som jag inte ens kunde se vad det stod eller förstå vad jag hade skrivit. Var något i stil med "trefglika möniskpr" iaf. Märkte nu att det kan ha varit ett försök till att skriva "trevliga människor", vilket jag iofs hade här igår. Nåja, poängen är i alla fall att Svensk Starköl är en riktig trotjänare som aldrig någonsin sviker en!

Inga kommentarer: